Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Jak rozwiązywać spory w miejscu pracy?

adwokacki

Adwokacki blogasek

Mój profil

Opis bloga

archiwum

    2016
    Marzec

linki

ulubieni

Licznik odwiedzin

Zajrzało tutaj już 41150 osób

menu

  1. Strona Główna
  2. Dodaj do Ulubionych

księga gości

  1. Księga Gości 0
  2. Dodaj do Księgi

mój avatar


adwokacki

Jak rozwiązywać spory w miejscu pracy?

Istnieje parę istotnych kroków, dzięki którym można radzić sobie z rozwiązywaniem sporów w miejscu pracy. Za każdym razem, kiedy grupa ludzi współpracuje nad zleconym im zadaniem istnieje duża szansa, iż powstają konflikty. Czasami podołanie problemom jest bezproblemowe do wykonania, lecz w innych przypadkach sytuacja może się wymknąć z pod kontroli bardzo szybko tworząc wrogie środowisko pracy dla wszystkich.

Jednym z największych błędów jakie popełniają zwierzchnicy i menedżerowie celem uniknięcia problemów jest nadzieję w to, że pracownicy sami będą na siebie skupiać uwagę i kontrolować się nawzajem. To jest błąd. Niekiedy kłopoty okazują się rozwiązane, lecz po prawdzie „gotują się” w ludziach czekając na okazję do „wybuchu”.

Ważne jest, by rozwiązać każdą sytuację tak szybko, jako to będzie do zrobienia. Pierwszym krokiem jest spotkanie się z obiema pokłóconymi stronami równocześnie. Wiele osób popełnia błąd spotykając się osobno ze stronami konfliktu. To niejednokrotnie powoduje jeszcze większą niechęć. Poprzez wspólne dysputy nikt nie poczuje się pominięty lub zaatakowany.

Nadanie wszystkim zaangażowanym możności na porozmawianie o własnych obawach jest najodpowiedniejszym sposobem na pojednawcze rozwiązanie. Każdy człowiek powinien dostać kilka minut by przemyśleć sytuację. Wówczas będzie on mógł zaoferować kilka pomysłów, ażeby jak najskuteczniej rozwikłać problem. To daje każdemu poczucie bycia słyszanym i jest konstruktywnym środkiem na powrót na poprawne tory.

Zasadnicze jest aby podkreślić to, że ludzie nie muszą się lubić, lecz należy traktować się z szacunkiem i uprzejmością.

Postępując krok po kroku realne jest sprawne rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy. Nieprzyjazne środowisko dotyczy wszystkich zatrudnionych. Jeżeli kłopoty zostaną zlekceważone będą szybko narastać. Rozwiązanie umowy o pracę to ostateczność.


Głosuj (0)
16:52:01 14/03/2016 [Powrót] Komentuj